OSTATNÉ SLUŽBY

Aké máte s nami výhody?

Dohodnite si s nami úvodné stretnutie a vypracujeme vám nezáväznú cenovú ponuku .

Ponúkame vám aj iné služby:

  • triedenie dokladov
  • vystavovanie faktúr
  • vystavovanie objednávok
  • posielanie E-mailov, pošty
  • triedenie pošty
  • mesačné štatistiky
  • kvartálne štatistiky
  • ročné štatistiky
  • vypracovanie ročného zúčtovania zamestnancov
  • zasielanie ročného zúčtovania zamestnancom

Ako prebieha naša spolupráca?

  1. Každý mesiac Vám pripomenieme doručenie dokladov
  2. Doklady nám doručíte buď elektronicky, osobne alebo poštou
  3. Všetky doklady podrobne skontrolujeme
  4. Upozorníme Vás, ak nám nejaké doklady chýbajú
  5. Všetky doklady čo najskôr zaúčtujeme
  6. Nejasnosti v dokladoch s Vami vzájomne od komunikujeme
  7. Upozorníme Vás, na prípadné daňové a účtovné riziká
  8. Zodpovieme Vaše účtovné a mzdové otázky
  9. Podáme priznanie k DPH a všetky potrebné výkazy
  10. Informujeme Vás o podaní a platbách
  11. Pošleme Vám výstup o stave vašej firmy

CENNÍK

Cenník spracovania ostatných služieb:

Administratívne práce                                                                            od 16,50 €/ hodina

Štatistický výkaz mesačný                                                                      16,50 €

Štatistický výkaz štvrťročný                                                                     22 €

Štatistický výkaz ročný                                                                             27,50 €

Daňové priznanie k dani z motorových vozidiel                                   10 €/ vozidlo

Daňové priznanie k DPH

Dodatočné daňové priznanie k DPH (ak je chyba na strane klienta)  

      0 € *

     20 €

Ostatné úkony                                                                                           podľa dohody

*v cene paušálu pre našich stálych klientov

Máte nejaké otázky?

Neváhajte nás kontaktovať, radi vám pomôžeme !